Zkuste prosím zadat kód znovu, aby byly vyloučeny překlepy. Pokud výsledek bude stejný, kód na obalu je opravdu neznámý. Doporučujeme vám proto kontaktovat svého dodavatele.
Zkuste jej prosím zadat znovu, aby byly vyloučeny překlepy. Pokud výsledek bude stejný, znamená to, že kód na obalu není uložen v naší databázi, a tudíž je neplatný. Doporučujeme vám proto kontaktovat svého prodejce.
Vámi zadaný kód byl již v minulosti několikrát vyžádán. Důvodem může být skutečnost, že o kód požádali naši důvěryhodní obchodní partneři. Může to však také znamenat, že kód byl použit za účelem výroby nepravého výrobku.
Chtěli bychom vás proto požádat, abyste nás kontaktovali.
Naše žárovky často procházejí několika úrovněmi obchodního procesu. Je proto možné, že balení bylo několikrát kontrolováno. Vezměte prosím na vědomí, že to nemusí být nutně známka nepravosti výrobku. Chcete-li nechat kód ověřit naším týmem důvěry, kontaktujte nás prosím.
Program důvěry OSRAM byl zaveden na podzim roku 2015 pro výbojka a na konci roku 2019 i pro DUO BOXy s halogenovými žárovkami. Od té doby mají žárovky a výbojky dva bezpečnostní prvky. Je však možné, že někteří prodejci mají stále skladové zásoby zboží z období před podzimem roku 2015 a toto zboží dosud nemá nové štítky. Pokud máte pochybnosti o svém balení, kontaktujte prosím společnost OSRAM.
In principal, OSRAM ships lamps only as packaged goods, either in printed folding boxes or in acrylic boxes for spare parts. Please contact your vendor.
Používání nepravých výbojek může být spojeno s celou řadou problémů, jako je například krátká životnost, nestálé barvy světla nebo oslňování ostatních řidičů. Stručně řečeno, používat nepravé výbojky znamená riskovat život.
Pracovníci autoservisu jsou obvykle ochotni ukázat vám před výměnou obal i výbojku. Stačí, když je o to předem při své příští návštěvě požádáte. Pomocí QR kódu na obalu můžete na místě ověřit pravost výrobku.